Diwa Zomerconcert

Stichting Diwa gaat een concert organiseren op 12 augustus 2011 in de mooie tuin van de Zweedse Kerk in Rotterdam. Het hoofdthema van dit concert is de Bansuri (fluit). Deze fluit is een belangrijk instrument in de Indiaas/Pakistaanse klassieke muziek, en wordt gewoon van bamboe gemaakt. De Bansuri-fluit speelt een belangrijke rol in de religie alsook in de verhalen en mythen van het Indiase subcontinent.

Amos Aaronson zal de Indiase Bansuri (fluit) bespelen tijdens het concert. Hij is oud-student van Hariprasad Chaurasia, de beroemde Bansuri-speler die ook les geeft aan het Rotterdams Conservatorium.

Doel van dit concert is om fondsen te werven voor Stichting Diwa. U bent van harte uitgenodigd om op deze manier het onderwijsproject voor de kinderen van de steenovens in Pakistan te steunen.